Ράγισε Καρδιές: Η Μαντινάδα Του Νίκου Ζωϊδάκη Για Τον Παντελίδη Που Έριξε Το Facebook

Με έναν άκρως συγκινητικό τρόπο που έκανε τις καρδιές μας
να ραγίσουν, ο Νίκος Ζωϊδάκης,
αποχαιρέτησε τον καλό του φίλο και συνάδελφο, Παντελή Παντελίδη, που όπως σας ενημερώσαμε
έχασε χθες τη ζωή του σε τροχαίο ατύχημα.
Ο λυράρης με καταγωγή από την Κρήτη, εμφανίστηκε στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα»
 λέγοντας μία μαντινάδα για τον αδικοχαμένο τραγουδιστή.

1. Ξερό δεντρό στον τάφο μου
στέκει και συμβολίζει
την περασμένη μου ζωή
γι'αυτό και δεν ανθίζει.

2. Δεν θέλω εγώ συγχωρεμούς
γιατί είμαι αγγελούδι,
γι ' αυτό με διάλεξε ο θεος
στο βαζο του λουλούδι.

3. Μόνο σαν έχετε χαρές
θέλω να με θυμάστε
και σαν βρεθείτε σε εκκλησιά
ένα κερί μ'ανάψτε.

4. Εκεί που είσαι αγάπη μου
τόπο να μου κρατήσεις
οντε θα 'ρθω και γω νεκρή
να με φιλοξενήσεις!

5. Την ώρα που σε φέρνανε
στην κάσα πεθαμένο
τον Θιο επαρακάλαγα
τη θεση σου να τα περνω !

6. Αγάπη μου σ' αναζητώ
και δεν πιστεύω ακόμα
το πόσο γρήγορα έφυγες
και μπήκες μες στο χώμα!

7. Φωνάζω σκούζω δυνατά
στον τάφο σου γερμένη
μα δεν ακούνε τσοι φωνές
στον Άδη οι πεθαμένοι!

8. Πολλές φορές ο θάνατος
τσ' ανθρώπους ξεκουράζει,
μα είναι φορές απου χτυπά
εκια που δεν ταιριάζει!

9. Αγάπη μου στον τάφο σου
αν δεις νερό στην άκρη
δεν είναι απο την βροχή
μον' ειν' το δικό μου δάκρυ!

10. Στο θάνατό μου οι φίλοι του
μπιστόλια θα βαστούνε
να παίζουν απ΄ το σπίτι του
οντα θα με περνούνε!
Share on Google Plus
loading...

About

    Blogger Comment
    Facebook Comment